Lördag morgon

Godmorgon...!

Väcktes klockan halv 11 av min syster, TRO MIG JAG KOMMER GE IGEN! Seriöst, så j*vla irriterande. Har hunnit äta och kollat på tv. Ska till centrum snart, möta upp Katja där. Måste köpa lite saker. Sen vidare till solarie-öarna aka cancergrillen. Känner mig så j*vla blek och vill inte vara för vit på skolavslutningen och brun-utan-sol finns det chans till fläckar, ja ni vet när man blir fläckig av sin brun-utan-sol, fult.. Ska nog bara sola i en kvart, men det räcker för mig. Ska bara ha mascara på mig idag för måste bli brun i ansiktet också.

Ska fixa mig nu och be mamma ladda över pengar, sen måste jag ringa pappa också.
C ya




Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0