Bli bättre...

Har tänkt på en sak ett tag nu...

Är så j*vla trött på alla som jämt ska hålla på med en. Antingen letar de fel, söker bråk eller bara håller på helt enkelt. Det är patetiskt. Folk pallar inte med såna personer. Jag älskade bråk förut. Största sysselsättningen för mig. Men nu.. Är det bara så uttjatat. So last year. Så onödigt. Jag sätter stopp nu. Jag har nått min gräns. Jag som faktiskt har riktigt j*vla svårt att sätta gränser och skilja på rätt och fel har gjort det nu. Lek inte med mig, håll inte på. Just don't. Det är så kul att folk håller på och jiddrar med en NU, men skulle det här vara för ett år sen skulle de inte ens våga kolla åt mitt håll. Det spelar ingen roll av vilka anledningar eller varför. "De starka hoppar alltid på de svaga" - men vem f*n är ni att dömma om man är svag? Jag har bara blivit allmänt lugn. Allmänt normal. Blivit sådär bra som jag alltid velat vara. & ni som håller på med en får fortsätta kämpa.. Det är synd om er.

Erkänn dina svagheter. Bättra dig. Så som jag själv en gång fått göra..!


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0