Vitaminer, fiskolja and so on..



Måste bara tipsa om dom här! Sjukt bra allihopp. & jag mår betydligt bättre! "Rosenrot" är nog den jag tipsar mest. På baksidan står det, "för ökad ork, lust, skärpa och välbefinnande". & tro mig, jag mår faktiskt MYCKET bättre än vad jag gjorde förut. "Maxi vita, kvinna" har nog alla vitaminer man kan tänka sig och jag äter inte så många vitaminer dagligen så den passar mig perfekt.. Omega-3 är naturlig fiskolja som dom flesta säkert vet och jag äter INTE fisk dagligen kan jag säga er så ja.. den är väl bra den med.

Haha, låter som årets hälso-expert men det var min farsa som valde ut dom här åt mig och jag har bara läst på baksidan, men whatsoever, vill ni må bättre så buy it.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har typ ALDRIG bilder på dig ssj, ladda in? mycke roligare då.

2009-07-13 @ 17:18:53
Postat av: Paulina S

Visst.

2009-07-13 @ 17:43:35
URL: http://pause.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0