Tatueringar:



Har nästan bestämt mig nu.. Jag är GRYM på Paint som ni själva märker(ha-ha). Vill ha en tatuering på foten. Söker man "tattoo" så är halva Google fylld av bilder med folk som har tatueringar på fötterna, men jag har hittills inte sett NÅGON som har det där kunga-märket på foten.. Eller ja, även kallat Friis&Co märket.. Katja som tipsade mig & I love it. Mamma tycker inte att det ska vara ifyllt, bara konturerna liksom. Har inte pratat med henne så mycket om det, men visade henne min egengjorda bild och hon såg inte ut att vara helt emot den.. Det är nice..!

Eller...



Men den ska jag vänta med tills jag växt klart. Ska dock inte göra den där j*vla solen eller vad det nu än är. Men fint är det.. Vill inte riskera att om 2-3 år så kommer den tatueringen vara utspridd över hela axeln eftersom huden/axeln växer, man får mer muskler osv. osv. Så som sagt, när man är 16 så har man väl ändå växt klart och då j*vlar..

Kommentarer
Postat av: F

gjorde du bilden på paint? du måste skoja?

2009-07-13 @ 19:59:44
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0