Min dag..



Efter det förrförra inlägget så slocknade jag i min säng, mamma kom hem & råka väcka mig & då släpade jag mig till hennes rum och somna där istället.. OCH jag drömde äckligaste marddrömmen ever. Jag fick inte som jag ville. Låter som värsta brat-snorungen nu, men det var HEMSKT. Jag skrek tydligen? & sen la jag mig på golvet och skrek som en j*vla psykopat. Hahaha. Stackars mamma fick komma in & trösta mig. Låg liksom mitt i hallen...? VILL JAG, FÅR JAG. VILL JAG, KAN JAG. =) Det är så det är & så kommer det alltid vara satt.. Inga mardrömmar kommer någonsin kunna förstöra något. ;-) & det är alltid nice att veta.

Sen drog vi till Sickla Köpkvarter så jag kunde komma på andra tankar och där fanns det INGENTING fint. Gick liksom bara runt en massa trasor och glodde..? Hittade bara ett rack men det var rött & från Wilson och jag vill ha ett rosa från Prince så nej.. =) Vi åt på Sandys och sen åkte vi och handlade mat och nu sitter jag här. Nice..

Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0