Löshår, stan osv.

Hola. Skulle träffa Diana idag men jag skulle tydligen till frisören och klippa mig och ah.. Ni har ju sett resultatet. Fick sån j*vla flipp därinne, men whatever. Ska inte gnälla.. Kort hår är fan nice! Åkte sen till Taj Mahal och köpte löshår SÅKLART. Skulle ALDRIG kunna gå runt med såhär kort hår hela tiden. Inte ens för pengar. Träffa min syster i stan och sen åkte vi och käka på Donken, keff jag är alltså. Whatever, nice att vara fet. Ska städa klart mitt rum och dammsuga, OH MY GOD MIN MATTA.. Alltså man kan tro att råttor bor här :| Svär dom kommer bo här snart. Vi hörs, bloggar snart. Adios


Kommentarer
Postat av: C

hut mkt kostade de?

är det äkta? :)

2009-07-26 @ 19:23:31
URL: http://chajnis.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0