London/England ♥




JAG VILL TILL LONDON. Har kollat på biljetter och allt och det är f*n hyffsade priser! Så när pappa kommer hem då j*vlar blir det snack! =) Seriöst, England är verkligen bästa landet ever. Slår ut Ryssland & Sverige iallafall. England har allt. Eller London i varje fall. Maten, shoppingen kulturen och whatsoever. Paris är ingenting jämfört med London & min mamma vill hellre åka till Paris igen än London? Wtf? Paris är boring. Fint, men boring. Fast nu snackar jag om England så..

Alla är så SJUKT snälla där också. Precis som Sanne sa idag. Bara dom ska sträcka sig över en och liksom ta någonting så säger dom "sorry", liksom?! Haha. & även om det är jag SJÄLV som råkar gå på dom så säger DOM sorry? Alltid nice med trevligt folk OCH deras dialekt är SÅ BÄST! Love it!


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0