IM BACK

Okej hej för i helvete...!

Sitter på mammas dator som är GALET seg. Ni vet sånadär datorer... 10 min för att skriva in hemsidan, 5 min för datorn för att förstå att den ska söka efter hemsidan, 20 min för att komma in på sidan, 10 minuter laddas hemsidan och i 20 min ska den hacka upp, av no reason. Ni fattar vad jag menar. Men jag bloggar ändå.. Min kusin har kommit hit, hon åker väl om någon vecka eller så. Pappa åkte igår. Ska förmodligen jobba eller vetefan.. Själv sitter man helt ensam i köket. Nice! Vädret suger big time men äntligen fick jag sova ut idag alltså, ÄNTLIGEN. Äeh f*n min svenska suger...!? Kan knappt bilda meningar?

However, whatever, WHATSOEVER, bloggar mer strax.
C ya

Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0