Idag...

Har bara chillat idag. Var och hjälpte mamma med lite grejer och sånt. Mamma ska fixa löshåret imorgon för jag kan inte ett skit av sånt.. Hatar nål, tråd & symaskiner and so on.. :| HAHA. Precis som pappa.. Syslöjdslektionerna är rena helvetet för mig. Allt blir så j*vla fult, hur mycket jag än anstränger mig. Jo men iallfall. Måste sola en j*vla massa också. Har lagt undan mer än 100 till det men ska nog inte sola för så mycket.. ;-)

Hade tänkt lägga mig 12 idag men vi får se hur det blir med det där alltså.. Måste få tag i pappa imorgon. Måste snacka lite business hahaha.. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra eftersom det är omöjligt för mig att gå ut utan löshår och f*n vad ytlig jag låter just nu men vill inte bli igenkänd som 3-åringen sen. Hell no...!



SER SÅ ÄCKLIGT KLEN UT PÅ DEN HÄR BILDEN. Håret... ♥♥♥♥♥♥♥♥ Haha :(

Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0