Bikers

Hej bloggen...!

Jag är så j*vla off. Har haft en galet nice dag idag! Vad jag har gjort? Cyklat. Jag är besatt. Helt klart. Jag är f*n helt körd i huvudet. Ska dock köpa en Scott mountainbike när pappa kommer hem. Som sagt. Cyklade idag. Har gjort det varje dag hela veckan. Äh fyf*n vi cyklade i trappor och nerför stup och gaahh.. Det är så nice. Har iallafall pajat cykeln på några ställen tror jag, men I dont give a f*ck! Tänker inte dra ner på cyklingen, NEVER! Ska börja cykla terräng också när pappa kommer hem. & så ska vi dra till Åland och cykla där jag & pappa. Hahaha. Blir mycket om cykling nu. Men what to do? I love it.


Min baby någongång i veckan...

Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0