TV nu..

Jag har pluggat färdigt för idag, kan HELA franskan. Haha, känns så sjukt konstigt att se mig själv skriva det, kan inte ett skit av franska! Känns också som att jag aldrig skulle lära mig men vafan vill man så kan man.. Snart är det 2 ½ men på TV och efter det är de Stockholm-Arlanda, BÄSTA! Den 10 december äre premiär för Gränsbevakarna USA, älskar sånna program yaah =)



Ska dra mig till TV:n nu mina läsare vi hörs antingen senare elle så bloggar jag imorgon.. Ska dricka medicin nu och vatten, packa till imorgon. Eller vad snackar jag om.. Skulle ju kolla tv nyss..


Kommentarer
Postat av: Sofia @ Tobbe iPhone haha

Paulina skärp dig! du är galet vacker och fin person gumman! <3

2009-12-02 @ 20:18:19
URL: http://sweigel.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0