♥ Skidor



Skidsäsongen är ju i full gång nu antar jag och DAMN IT VAD JAG HAR LÄNGTAT! =D Bara vänta på att pappa kommer hem då så vi kan åka iväg någonstans =) Vill nog ha en ny skidjacka btw, och kanske.. Några nya skidglasögon? Nya termobyxor vill jag ha också, köpte allt det där förra året men känns som om det VERKLIGEN inte kommer passa på mig i år!

Burton, Volcom, Quiksilver, JL eller kanske bara Everest..? Shit måste nu i veckan och kolla på massa nytt! Ska bara kolla runt på nätet nu efter nya saker, har gjort det den senaste timmen. I VINTER GÄLLER DE!! Slipper tävla i år btw, enligt pappa(haha). Så jag är fri i backarna! ;)  


Kommentarer
Postat av: hanna

hihi vad heter du i efternamn? :) pusss

2009-12-15 @ 02:30:00
Postat av: Anonym

ofta du tävlat i skidåkning? :O vad har du för skidor? :P

2009-12-15 @ 21:20:20
Postat av: Paulina

Hanna: Haha inget jag vill säga publikt på en blogg av olika skäl, vadåra? Kram

Anonym: Skrev precis en skit lång kommentar till den här, men den blir alldeles för lång haha, så tar upp det i ett inlägg, wait..

2009-12-15 @ 21:39:17
URL: http://pause.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0