Questioooon...



Svar: Jadu.. Det är ganska svårt faktiskt. Jag är hyper, deppig, sur, glad, arg och lycklig på samma gång. Jag har ingen balans i livet tyvärr men jag jobbar på den. Humörsvängningar, aggressiv och hela skiten. Förr var jag hårdhänt och galet dominant men det har jag lagt på hyllan för det där funkar fan inte i längden. Men jag är väl en såndär 50/50. Glad/sur, hype/trött, deppig/lycklig, aggressiv/lugn. Det är inte lätt. Förr kunde jag inte se vad som var rätt och fel men det kan jag nu. Jag vet inte hur jag ska beskriva mig som person, det är väldigt svårt. Jag älskar att vara själv. Sitter hellre hemma på rummet helt ensam än med några kompisar ute, eller nja inte hela tiden kanske men oftast är det så. & jag hjälper hellre mina vänner upp på benen än hjälper mig själv. Kanske därför jag faktiskt inte kan stå på egna ben ibland. Rätt kefft faktiskt =) Förstår andras situationer bättre än min och sådär. Shit, nu har jag fan skrivit en hel jävla uppsatts. Så det får räcka, nu vet du iallafall.


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0