Torsdag?! Skrev onsdag först..

Hej bloggen =)

Var på Skansen med klassen, BORING men snö gör allt roligare ju =O Whatsoever, stannade kvar i stan efter skolan med Sanne, köpte ett svartvitt linne bara =) Visar bild på det lite senare, RYSSLAND VANN MOT SVERIGE MED 4-3 NYSS, så jävla BRA! Men blabla jag älskar Sverige ändå så ge fan i att kalla mig rasist eller vad fan man nu kan få för sig. Hade sen tandläkartid och sen hämtade min pappa mig & syster, massa godis och sånt från Ryssland och rysk öl SÅ JÄVLA ÄCKLIGT! Kunde knappt svälja en klunk, hatar öl.

Har suttit hemma de senaste timmarna och nu är det "Gränsbevakarna - USA" älskar det. Men jag uppdaterar mycket runt 9, så vi hörs då!


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0