Onsdag va..?

Ja.. Hänt idag? Inget speciellt egentligen. Skola as usual, kefft. Kom försent och fick göra SO provet ändå och det gick hyfsat, eller hyfsat bra.. Kom hem, heeelt hype. Men satte mig ner och åt och då blev jag lugn igen. Kollade på tv sen och bara chillade. Måste plugga in typ 70 glosor nu som jag ska kunna till imorgon. Känner mig lite sjuk nu helt plötsligt ;) Nej men mår inte så bra, kanske måste sova en stund får se.

Ska snacka med mamma om ett par galet snygga stövlar idag, måste beställa dom idag eller imorgon om dom nu finns kvar, okaaay nu vet ni de =) Blogg är inte min grej.. Men har fan ändå inget annat för mig så ja.. Vi hörs bradas' ciao.


Sanne, jag, Laven & Sofia igår.. :)


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0