Min Heliga Dag. I Sverige.

Var i stan idag, hittade nästan ingenting på rean, bara en likadan klänning som jag hade på Julafton(den jag hade på mig var inte min, snygging Emmas). Hursom, hittade iallafall lite annat bra skit i stan, laddar upp det i nästa inlägg.

Efter stan åkte jag till pappa och som den idiot jag är så antog jag grovjobbet. Skotta snö. Det var en tuff match mellan mig och spaden. Den var grön. Och jävligt tung. Jag halka sju gånger. Sen bröt jag benet 3 gånger, om det nu går. Men jag fick en blå sedel för det, så det var väl värt det. Antar jag. Jag gick in sen och mecka en feting. Skön varm rök. Eller nä inte riktigt.

Pappa hade inte besök av bara mig. Av massa hockeyklubbor också som stog i garaget. Shit va snygga dom va, driver inte. Limited Edition eller något, one of a kind ni vet. En hel jävla rad var det. Glömde ta kort på dom för vi gick ut och spela landhockey med ett grönt mål, som inte var ett mål kom jag på nu. Varför i helvete sköt jag dit!?
Mitt i allt kom pappa på att han måste tanka bilarna så "ja pappa.. lämna mig du..". Men mannen har ju förfan en egen bensinstation hemma hos sig. Kan lotta ut lite bensin åt er någon gång. Högsta vinsten sådär, lite nice.

Jo men iallafall sen satt jag och beskåda det äckliga uppstoppade djuret hos pappa som jag fick när jag var 11. Den är inte söt någonstans. Bara äcklig, sådär som typ Voldemort..

Förövrigt så har jag även hunnit sparka omkull grillen, tagit sönder ett glas och insett att pappas toa-dörr är så jävla idiotisk.





DJURET!!!!!!! Skarrig. Den är äkta..

& sist men INTE minst, Pappas Hederliga Toalett-dörr. Som de flesta av mina kompisar & pappas kompisar, & pappas kompisars kompisar garvar åt. Våran inglasade toalett dörr. Hur tänker folk? Frågan är. Hur tänkte pappa? Den har ju varit inglasad hela tiden, bara att jag aldrig riktigt tänkt på det. Men nu kan jag fan inte släppa det...


No comments...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många läsare har du om dagen?

2009-12-26 @ 21:55:49
Postat av: fh

HAHHAHAHAHAHA DÖRREN.

2009-12-26 @ 23:00:30
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte många alls, från 70-90, det skiftar.. :)

2009-12-27 @ 00:07:27
URL: http://pause.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0