Lite småskit sådära =)

Shit. Jag kommer ihåg när jag var yngre. En brud hade kallat mig för "subba" och jag visste fan knappt vad det var då. När jag fick reda på det, shiiiit folket. Hon var så jävla bränd. Kommer nog aldrig glömma hur mycket jag kriga för att hon skulle få galet med skit. Men det fick hon ju ;) Ni vet, vill jag får jag =) Haha.

& nu för tiden är jag tjejen som kallar andra för svordomar. Patetiskt ha? You tell me. Håller inte på lika mycket längre, blir ju mer av när man är uppe i högvarv hemma. Men snart blir det grejer och då kommer jag nog kunna sluta med saker som inte är bra för mig ;) Det är grymt ju, så slipper några kahbo's lida ;) Även fast jag vill dom de sämsta men ska inte blanda in mig i skiten. Vill dom vara wanksta's så AIT OKEY, va' det, inte mitt jobb att lära dom, eller...?


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0