Just nu...

Har inte städat någonting alls nästan... Ingen lust. Kollar på OTH nu och efter det blir det GG =D Mamma kommer hem med McDonalds och Cola om någon timme så det är as nice! Har hunnit tvätta löshåret/vårda/platta det, tvättat/vårdat & plattat mitt egna hår har jag också hunnit göra, smörjt in mig och noppat ögonbrynen och bara chillat.

Hursom, sitter i vardagsrummet just nu och shit vad städat det är i hela lägenheten, förutom mitt rum.. ORKAR EJ! Ska städa lite idag och fortsätta imorgon. Måste handla de sista julklapparna imorgon eftersom jag ändå måste följa med till Farsta Centrum med Sanne imorgon. Lite kvar till pappa & syster =) Nu börjar OTH igen, vi hörs!

Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0