Helgen =)

Fredags: Åkte till centrum, shoppade lite och sen vidare till stan. Träffa först Diana & Ciara sen kom Emma och Sofia =) Emma och Fia gick vidare efter ett tag och vi drog till McDonalds satt lite där och aa =) Vid 18.00 träffade jag Nicole & Cami och vi käka på Kungshallarna, snacka och fan vad folk glodde, haha skojar inte hela jävla salen stirra ner oss. HAR SAKNAT ER MINA IDIOTER!!!!! Åkte hem, var hemma vid 10, träffade Sanne och hon sov hos mig.

Lördags: Träning och sen åkte jag & Sanne till Farsta Centrum, handlade julklappar och lite småsaker. Sov hos Sanne och vi körde lite GTA och satt vid datorn och (hahahaha) oh my god..

Idag har jag pluggat matte och NO.. Ah..


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0