WonderFUL....

Tja tja bloggen. Har precis varit på min dagliga rundtur här hemma.. Går ut på att snacka med varje familjemedlem tills dom kopplar bort öronen och inte orkar lyssna på mig (...). Men idag orkade dom knappt lyssna från första början så första offret Anna.. Som drar från köket så fort jag öppnade min underbara mun..... Gone baby gone. Nästa offer, mamma. "Men nu måste jag kolla på tv.." JA-SÅ. Så dagens underbara tur slutade här. I mitt rum. Där jag kan snacka hur högt, och lågt och jag vill. Och framför allt hur MYCKET jag vill.. Dock med mig själv......


Kommentarer
Postat av: F

alltså wtf. visst kommenterade jag med nån cp blogg igen? kommer alltid upp massa randoms! åh cp data. aja ta bort den kommentaren för den var väll tom? HAHA.

2009-08-04 @ 00:01:24
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0