Life right now...

Hej bloggen!

Idag har jag varit i stan med min syster och Katja, köpte lite småsaker och åt kinamat. Vädret var galet nice och jag fick fetaste skavsåren! How nice? However! Utegångsförbudet har fått mig på bättre humör faktiskt och jag hoppas att det blir bättre. Allt hänger på mig. Ska sluta tänka "I don't give a damn" För I give a damn. Helt ärligt! Jag ska bry mig. Har stora planer för allting nu. The world is mine, ja ni vet.. Alla de där tankarna! Bor förvövrigt i vardagsrummet, sover på soffan, lyssnar på musik till klockan 3 på natten, kollar kriminalserier på XXXL tv, jorå! Livet är nice. Ur alla vinklar. Synd bara att sådana saker kan förändras på bara några sekunder. Men c'mon. It's not over 'til It's over så ENJOY LIFE! Ni märker nog själva..
Jag har blivit filosof. You like it.. I know you do.

Imorgon blir det solarium för full pott alltså! Har inte solat min 10 gånger som planerat(SHAME ON ME...!?). Måste bli brun! Fast på senaste tiden har jag sett bleka brudar på stan och HALLÅ, DET ÄR F*N SNYGGT!?

Så 1 nyhet också. Eller 2. Jag har inget hår kvar på huvudet(min pappas dagliga dos av humor..). 2. Blir brunett någonstans i ..september eller oktober. Bruuuunt! Gaahh.. Längtar galet! Kanske köper löshår också, men jag blir nog blondin till sportlovet sen igen. Aldrig nöjd. You know me. Or no. You don't.

Ska dricka te nu, och fortsätta snacka med min Tarek.. OH YES YES YES! Diana, he's mine.

Kommentarer
Postat av: F

Aldrig nöjd. You know me. Or no. You don't.

HAHAHA

2009-08-21 @ 03:59:31
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/
Postat av: muhammed

YOURE AWESOME BRUTTAN1!!!1111

2009-08-21 @ 16:55:22
URL: http://forthoose.blogg.se/
Postat av: emelie

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej va blooooooooond :( <3

2009-08-21 @ 17:35:53
URL: http://eemsn.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0