Hey babes!

Godmorgon bloggen!

Vaknade på Katjas golv idag klockan 10.15(ja, jag såg frivilligt på golvet. Bra för ryggen eller någonting sådant..). Packade allting snabbt och drog hem! Igår var vi i stan lite snabbt, på Söder. Älskar Götgatans Ginatricot, bästa ever! Så ska min lägenhet vara byggd, enorm och i stan! Lämnade iallafall en blus som jag köpt och köpte istället ett par beiga jeansleggings där som jag ska lämna tillbaka idag.. Ska istället köpa mnin underbara väst som Katja säger ser ut som en flytväst, men NOTHING CAN STOP ME(!!!!). Speciellt när jag bestämt mig. Fick pengar av mamma nyss, sedan har jag några hundra kvar från pengarna jag fick av pappa.

Sedan kom vi hem vid 9 och drog ut vid 10 och kom hem vid 11, gjorde lite sådär ni vet VIKTIGA ärenden (hahaha). Kom hem som sagt vid 11 igen till Katja och hon fixa mina naglar, GAAHH.. LOVE THEM! Hon borde ha någon salong/studio. Really. Ska visa bild strax! Lite svårt att skriva men hey, det är värt det babes!

Mamma håller på i mitt rum just nu eftersom det är under renovering just nu.. Så rysk radio är på för full slant alltså. Kan inte påpeka att det är underbara låtar men jag ja ni vet.. Man kan inte alltid få som man vill. Ska se vad hon säger när jag stänger av den.. Wait. HAHAHA, no reaction(!?). Stänger av den och sedan tystnad i hela lägenheten..

Vi hörs, strax!


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0