Something NEW..



Okay, DONE! Ser knappt något på bilden men man förstår nog ändå vad den föreställer, right? Bytte örhänge däruppe som ni själva ser. Försökte verkligen trycka in ett ring-örhänge men det gjorde förj*vla ont. Kändes som om att hela örat skulle sprängas. Så jag tog ut det fula tantiga och guldiga örhänget och satte in ett diamant-örhänge. Nice! & satte på mina blingbling. Har säkert tusentals blingbling örhängen här hemma! Har egentligen ett till hål precis bredvid det stora örhänget därnere, men jag tog ut det. För stunden.

Sedan funderar jag på att bli white trash och pierca ögonbrynet som jag så länge velat! Har velat det sen.. Januari...? Det är så snyggt. Men så.. TRASH! Finns nästan inget annat ord för det. Har även lovat mamma att aldrig pierca mig i ansiktet.. Men c'mon, barn som barn..? När ska man annars göra det..? Tatuera mig ska jag iallafall göra snart. Fast det får jag iallafall. Blir mitt "royal-märke". Även kallat för "Friis&Co" märke.

Fast det står självklart för min kunglighet. Kan alltid tvinga till mig så jag får som jag vill, och får alltid full pott när jag väl försöker! Oftast iallafall. Så tatueringen betyder någonting för mig trots allt. Så det inte bara blir något random på foten.

Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0