Niiiiice!

Bloggen! Cha cha! Driver, of coooourse!

Whatevah. Härlig dag idag iallafall! Sanne och jag mötte upp Emma som är brun som satan. Drog till stranden, solade en massa och sedan åkte vi hem och.. Fixade oss. Åkte till Konsum, mötte upp Emma igen och träffade Osten, Emil & någon random snabbt, sedan åkte vi till någon sjö och satt med 3 killar, vetefan vad dom hette men ja.. Sen kom Felicia & Carruo och då blev det iallafall lite roligare. Och sen kom hela klungan, dom flesta killarna från klassen och sådär. Och någon/några randoms. Så visste inte vem jag skulle säga hej till för kände typ igen någon av dom så jag sa inte hej till någon. Hahaha, jag är ledsen.. Vi drog hem vid 11 och gick igenom den ÄCKLIGA kolsvarta skogen och sen från ingenstans så bara hör vi vildsvinsrop(?) DONT ASK! Fyf*n vad rädd jag blev!

Ska träffa Emma igen och sola med några grabbar, bloggar då! Puss!

Kommentarer
Postat av: Carruo

Din mupp, tog inte du några bilder igår? :)

2009-08-10 @ 13:20:30
URL: http://carolinegerlow.blogg.se/
Postat av: Carruo

Hejhej, jag har en bloggförsäljning eller säljer lite grejer. Kolla gärna in och lämna en kommentar om du vill ha något! :)



www.carolinegerlow.blogg.se

2009-08-10 @ 23:26:01
URL: http://carolinegerlow.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0