Lördag är UNDERBAAART!

Tjena raringar!

Vaknade med världens träningsvärk men jag får f*n ta & vänja mig nu! Dom här passen tar kål på mig men I LOVE IT! Har varit med Sanne från ungefär klockan 13.00 och vi har suttit på balkongen och chillat, kollat på film, den nyaste Bring it on! Inget vidare faktiskt. Har även suttit och druckit cappuccino, cola & ätit popcorn. Nice dag med andra ord. Har precis kickat lite boll med henne & nu är hon här precis utanför på asfalten och skejtar med min rosa snygging bräda! Nu kom j*veln in igen för att hämta skor.

Ska nog dra ut med henne en stund här utanför och vara ute en stund, så galet nice dag. Glömmer nästan träningsvärken, how nice? & NU har hon tagit sig an och spelar basket här utanför, så får nog sätta på mig ett par sneakers och spela med henne! Take care, vi hörs ganska snart. =)


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0