Late nights n' early mornings

Hej mina vänner.. & rivaler whatSOever. Kan inte sova. Försökte sova vid 01.00, men det gick inte. Så nu sitter jag här. Vad gör jag senare idag? Ja det kan man ta & undra. Sover och lite senare ska jag nog ta och vara ute & få frisk luft. Något jag behöver.. På måndag är det träning och tisdag med. By the way Sanne, när du ser det här så ring eller smsa.. Måste snacka!


Träningsvärken måste jag få bort imorgon, ska springa en massa och värma upp musklerna för annars kommer jag vara svag som ett lik rent ut sagt. Har letat efter mitt schema den senaste timmen för att kolla upp hur jobbiga skoldagar jag har men can't find it! Typiskt. När man letar så är allt gone..

Men nu ska jag till min "säng" aka soffan och tänka.. Om jag verkligen vågar satsa eller om jag ska välja det andra. Fyf*n vid sånna här tillfällen så blir jag beslutshandikappad. Bokstavligen, jag vet inte vad jag ska välja. Ska det vara så svårt? Jag bloggar bättre senare idag, eller jag kanske slänger in några inlägg strax.

Cya ♥


Kommentarer
Postat av: c

vad går du på för sport? :o

2009-08-30 @ 20:22:32
URL: http://camillaekblad.webblogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0