I hope U see clearly now

Hej babes!

Förlåt för dålig uppdatering! Men skolan har satt igång på riktigt nu...! Känns helt ok hittills. Idag var det en riktigt chill-dag. Först var det SO, sen NO, lunch och sist var det Engelska! Så.. Dagen flöt på helt enkelt. Efter skolan drog jag & Sanne till centrum lite snabbt sådär och jag la undan en tröj-klänning. Sedan vid 3 åkte vi till centrum igen för att jag slulle köpa tröjan & sen vidare till träningen. VILKET J*VLA FYS-PASS! Jag höll på att dö. För första gången i hela mitt liv har jag satsat såhär mycket.

Det här kommer bli så sjukt grymt! Snackar mer om det sedan iallafall. Blir 3 träningar per vecka I think, lovely!


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0