Hiss/Diss!



Hösten. Allt med hösten, så galet mysigt! Halsdukar, stickade koftor, snygga skinn-väskor.. TRÄNINGARNA SÄTTER IGÅNG! Det kan helt enkelt inte bli bättre...!
Sociala människor. Inte till överdrift dock..
Bra musik! Ni vet, sån musik man kan lyssna på tusen gånger utan att tröttna?
•  Bra mobiler som inte går sönder! Som min t700 t.ex!



• Folk med tights
och ett KORT(läs: GALET KORT) linne som knappt täcker rumpan. Sure.. Been there done that men NU!? Skäms man inte? Kan man verkligen tycka att det fortfarande är så fint...?
•  Onödiga Youtube klipp.. Som t.ex. när en mamma sitter & ammar sitt barn i WEBB!? Hallå.. Inte ska jag slösa min tid på jorden med att råka trycka mig in på någon random mamma som sitter och ammar sitt barn..? Daah..
•  "Säg INTE att jag sagt det här" -
FY.FAN.FÖR.DEN.REPLIKEN. Hahaha.. Kom igen liksom! Det är sååå ute att vara brevbärare.. Eller ska jag säga.. Skvallerkäft...?
• Huvudvärk.
You get the point.

Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0