Farsta C.

Bråkade med Katja imorse så vi kom bara till Farsta C vid 3. F*n vad skönt att vi löste det, I love you! Vi hitta ingenting, eller jo underkläder och ett par snygga uggs som jag redan har i beige, fast i svart dock! & inte så mycket mer. Vi åkte hem och fota Katja någonstans vid centrum, gaahh så GALET fotogenisk människa alltså. Jag drog hem, satte på Ken Ring's alla låtar på min feta playlist, har saknat hans låtar.

& nu kom jag nästan precis hem, var ute med Sanne i.. 10 minuter. Inte mycket, men gosh så kallt det är ute!
Nu blir det ännu mer bloggning, eller strax.  Cya



Hade precis kommit hem från Farsta då. F*n vad anonym jag är hela tiden..!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart bor du ?

2009-08-26 @ 18:09:06

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0