Chill dag!

Home!


Var i stan, köpte väskan jag skulle ha, linnet, hårinpackning & onödiga hårspännen.. Inte mycket men det räcker för mig, allt jag ville ha just ni iallafall. Min kusin var här med sitt barn & så. HANS BARN! Gaahh.. Sötaste ever! Jag och Sanne var kvar i stan efter Vasamuseet och Junibacken(boring..). Vi drog & köpte det jag ville ha och sen gick vi runt bara. Åt McDonalds och tog med maten och satte oss på en sjukt mysig gata.. Eller var det gränd? As mys iallfall, Stockholm är verkligen världens bästa stad. & det är sånahär soliga sköna dagar som får en att verkligen inse det.

Imorgon ska vi nog dra iväg och bada någonstans, jag, Sanne & pappa tror jag. Får se om Sanne kan.

Den 12 augusti drar jag, Katja & mamma iväg på en kryssning till Finland! Galet nice. & mamma ska INTE stoppa mig från spelautomaterna(♥♥♥♥♥♥ mitt liv). För jag är bäst på det och kan tjäna feta cash. Måste f*n redan kolla upp vad jag ska ha på mig osv. osv. Katja kommer hem den 11, dagen innan vi åker och ååhhh.. Vi har inte träffats på ..2 veckor? Har varit ett living hell utan henne men jag lever så never mind.



Dagens.. =)

Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0