Black is the limit!

Ska vakna klockan 9.. Alltså om 7 timmar.. Äsch whatever, är inte sömnig alls...! Ska först åka till centrum och köpa något gott, sen vidare och träffa Emma och schteka sönder! Måste bli brun, fullt seriöst nu! Är lika blek som.. Voldemort...? Så som sagt, black is the limit! Och nu måste jag släcka ljuset på mitt rum för jag hör grabbar skrika utanför fönstret för att undvika att dom ska komma och knacka på mitt fönster..

Nu vet ni hur morgondagen ser ut så ska släpa mig till köket och dricka ett kallt glas vatten och fortsätta smsa med Top Of The World, Diana A*cuna. & chatta med The Ultimate, Jannike.

Så tar vi en tyst minut för Alex, Dianas trogne anhängare ska till Cypern i 6 månader. Det var kul att bråka med honom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla min blogg, gissa rätt & få en länkning!

2009-08-09 @ 02:37:06
URL: http://eswalander.blogg.se/
Postat av: .

SNÄLLA, berätat vart du köpt din kofta som är typ englands eller någons flagga på typ ! :)

2009-08-09 @ 19:49:47
Postat av: Anonym

vart har duköpt din svarta väska? :)

2009-08-09 @ 23:43:42
Postat av: Paulina

Anonym 1: Den kommer från Bikbok! :)

Anonym 2: Väska kommer från Ginatricot!

Puss.

2009-08-10 @ 00:48:05
URL: http://pause.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0