Before you die, LISTEN! #1

Låtar som man måste lyssna på innan man dör. Bokstavligen. Dom här låtarna kommer jag helt seriöst föralltid minnas. Alla påminner om någonting speciellt. Gaahh.. Dessa låtar har jag lyssnat på MER än 50 gånger. Det är jag verkligen störtsäker på. Galet grymma allihoppa. Olika stilar, men ni vet hur det är.. ;-)

Jag laddar bara upp några, LYSSNA PÅ DOM NU! Det kommer upp ännu bättre sen. Annars blir listan ALLDELES för lång!





 
 
 
 


The Fray - Look after you
The Fray - You found me
Nickelback - Someday
The Script - Break Even
The Script - The man who can't be moved
Coldplay - Lost
The Script - We cry
2pac - Ghetto gospel
Stone Sour - Thorugh the glass

Kommentarer
Postat av: F

alla är bra men :

The Script - The man who can't be moved

Coldplay - Lost



<33333333333

Lost kan jag lyssna på varje dag tills jag dör

2009-08-23 @ 03:30:53
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0