Alea iacta est

Du som skrev att jag aldrig svarar på vad jag köpt, jag är ledsen. =) Ska fortsätta svara från & med nu. Jag glömmer saker galet lätt liksom "måste svara på den kommentaren" sen så gör jag aldrig det, men nu ska jag börja med det iallafall. Bra att du sa de. =)

Var i stan med Sanne & Jennifer, Sannes storasyster. Alla tog hål i örat, Sanne tog ett vanligt, & jag o Jennifer tog däruppe.. Ja, det gjorde ont. Men inte ondare än i nalven, bara nästan. Men det var värt det! Jag tog hålet väldigt långt ner, men jag ska ha en "öronhänges-ring" där så det kommer bli fint.. Köpte 2-pack med äkta silver "örhänges-ringar", galet billigt! & så blir det inte infekterat och skit heller..

Vi åt och gick runt och kollade runt en massa, och såg VÄRLDENS COOLASTE KISSIE(hahaha..) & JÄVLAR vad hon glodde? Hon & hennes brorsa kollade åt mitt håll HELA tiden, dom trodde väl att jag skulle tjuvfotta snygga Alexandra, say whaaat? Jag? Kollade knappt åt hennes håll...? Whatever. =)

Hittade en j*vla massa snygga saker. 7 augusti kommer Gud hem.. Ja, precis, pappa. & då blir det cash osv. osv. Fast längtar ju självklart efter självaste pappa. You get it.

Nu ska jag bara chilla galet och imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Sanne ska jobba, så jag ska nog följa med och vara hennes sällskap.. Nice!

Cya




Mitt hår ser helt risigt ut, men äsch.


Kommentarer
Postat av: katja

HHAHAHAHA JUSTE SVENSKA OCKSÜ !

2009-08-03 @ 21:11:56
URL: http://mkatja.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0