02:24



HAHAHAHAHAHAHA! Jag får folk att snacka skit om sig själva. HAHAHAHAHA. Fast än når jag inte Katjas nivå alltså. Miss you babe, big time!


Sen klockan slått 00.00 så har jag hunnit äta, försökt sova, insett att jag inte kan somna, lyssnat på musik, blivit hungrig, slått i örat totalt 4 gånger & blivit äckligt fascinerad av Katjas naglar(F*N KOLLA SJÄLVA...!?). Imorgon ska jag upp runt 11 tror jag. Vetefan varför. Får inte vakna 2 som vanligt bara.. Kanske in till stan, får helt enkelt se.

Läääängtar tills pappa kommer hem. Han har inte varit hemma på hela j*vla lovet. Blir nästan irriterad.. Förstår att han inte har något val men ändå. Haha nej nu blev jag på dåligt humör.. Ska kanske följa med honom nästa gång, eller snarare näst, nästa gång.. Är galet hungrig nu men jag överlever..!

Jaja, puss vi hörs!

Kommentarer
Postat av: katja

HAHAHAHHA NÄ MAN NÜR FAN ALDRIG MIN NIVÜ MIN LILLA VNOTCHKA

2009-08-05 @ 11:33:41
URL: http://mkatja.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0