Sunday

Tjaaaa bloggen!

Vaknade först vid 09:30 av ett sms, somnade om sedan vaknade jag 10:30, as nice. Rummet var skit ofräscht när jag vaknade så jag satte på musik och började städa. Anna drog till Ica för att köpa mjölk och sånt och köpte en kladdkaka till mig, åt 2 bitar till frukost, och nu håller jag på att spy. Seriöst? Ibland kan jag äta hur mycket som helst, typ halva kylskåpet och sen kan jag inte ens äta en halv macka? Har skit ont i magen nu.. Fan också.

Men ska ändå ut och jogga lite senare, behöver verkligen det. Älskar att jogga, HAHA! Har iallafall nästan precis kommit ur duschen och ska alldeles strax föna och platta håret. Sedan vet jag inte vad jag ska göra.. Det är söndag så ska nog bara chilla framför datorn. 

Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0