Träning

Hade träning imorse. Gryyymt nice! Som vanligt. Vi körde singel matcher och jag vann varje match, haha! Aleksandra var fan nära på att vinna.. Unge! Whatever. Ska iallafall träna mer från och med nästa termin, och byta grupp ska jag också. Sen köpa ett nytt rack och nya skor. Orkar inte ta tag i det där nu, sista passet är 17 mars... Dåligt!

Har velat spela The Sims i en hel vecka nu... Så roligt liv jag har! Fast jag tror jag börjar bli lite sjuk så jag orkar inte gå ut, snacka eller någonting.. Tennis på tv nu, så jag ska rulla till min soffa, som är en bädd-soffa så det blir mer som en säng och kolla på matchen medans jag laddar ner Sims på den här datan, puss!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vart kommer din klocka ifrån?

2009-04-19 @ 22:40:55
URL: http://annas.blogg.se/

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0