HÄÄÄÄRLIGT SVERIGE!

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLIGT SVERIGE!



F*n vad j*vla glad jag är alltså! Kom igen, SVERIGE VINNER ÖVER USA! KAN DET BLI BÄTTRE!? MÅSTE RINGA PAPPA EFTER DET HÄR INLÄGGET! Men imorgon så möter Sverige Ryssland kvart över 4, och vi slutar 4 så jag frågade mamma precis om jag får gå en halvtimme tidigare från lektionen! Så ska göra det, ärligt talat det här kommer vara den viktigaste dagen i mitt liv, HAHAHA! Ryssland MÅSTE vinna, eller jag vet inte vem jag ska heja på nu!

Känns som om att Sverige kommer vinna med tanke på hur j*vla grymma dom är nu, men man får hoppas. För vem fan trodde att Sverige skulle vinna över USA? Mirakel kan ju hända, det är bekräftat nu!


Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0