Fredag/ridning

Hemmaaaa!

 Vi fick gå 2 lektioner tidigare, ingen idrott och ingen NO. Vi sprang hem till Emma, bytte om och hämtade Emmas cyklar. Först skjutsade Ewe mig på pakethållaren skojar inte, F*N vad ont det gjorde, haha. Sen vid en grus-gång så skulle Ewe köra ner och jag då märkte jag att jag tappat min kamera så Ewe släpar sina ben i gruset sen flyger hon över styret(tror jag?) och så ramlar vi, HAHAHAHA! Sanne och Emma fick vänta ett tag på oss men sen när vi väl kom fram så fick jag stallets bråkigaste häst(?) Sjukt kul var allt iallfall.

Sedan åkte cyklade vi hem till Emma igen och bytte om och drog till Mias och åt. Sen till centrum där Emma köpte lite saker och Sanne köpte hårfärg. Kom precis från bastun(vi bastade inte) färgade bara Sannes hår och nu är det gyllen(gult). Men det blir nog bättre lite senare!















Kommentarer

Så... Vad ville du?

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0